SKRIVET: 2011-04-07, kl 13:39:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

110407



Veckorna bara går och det är redan april, vart tar tiden vägen egentligen?!
har noll intresse för att blogga just nu, därav att det blir så långa avstånd från varje inlägg, men i får härda ut, ni som läser (om de nu finns de som läser vill säga)


Ytterligare har jag haft oerhört tråkigt och kreaktiviteten satte igång, har under längre tid alltid velat ha en text på mitt knivställ, men jag har haft så svårt att bestämma mig. Men idag fick jag den smarta idén att skriva ett av mina favoritrecept, ett recept som har följt med ända sedan jag var liten och började på scouterna.
 jag älskar forfarande dessa underbara små plättarna!

 
Jag är nöjd! :D

För er som inte vet vad skrabbelucker är
liknande en sockerkakssmet fast tjockare konsistens som man steker i små plättar och
 sedan vänder dem i kanel/socker,
Gudomligt goda!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: