SKRIVET: 2011-05-02, kl 22:33:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

110105

Fasiken vad jag bloggar dåligt, ändå lovar jag gång på gång att jag ska bättra mig. Fy skäms Milla! Men denna gång lovar jag ingenting! bloggandet kommer när det kommer, oavsett avståndet mellan varje blogginlägg.
Kanske det är några som inte alls läser den längre, men det struntar jag helt och hållet i.
Vad har hänt då? Inget skärskilt faktiskt, förutom att våren, eller ska jag säga sommaren är här på riktigt nu! Det har varit en otrolig härlig vår och april. Men det vet ni ju redan. hm, det är bara drygt 100 timmar kvar tills jag & sambon och syster Tias + familj ligger på en varsin solstol vid poolen i Mallorca! Det ska bli så otroligt skönt, resfebern börjar smyga sig sakta på. Speciellt när jag har börjat ta fram vad som ska med och gjort listor vad som skall köpas innan avresa.
Jag har fått in ett flow med promenader faktiskt, för engångskull vekar min lathet ändras. Helt plötsligt vill jag bara vara ute och gå och gå, det är en fantastiskt härlig känsla av att röra på benen. Speciellt när man har sällskap av Mini! Får hoppas att engagemanget inte tar slut efter hemkomsten eller när sommaren närmar sig.

Nu säger jag & Världens bästa och vackraste Mini hej då sålänge,
vem vet när jag dyker upp nästa gång med ett inlägg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: