SKRIVET: 2011-05-04, kl 08:33:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

110405


När man väl planerar att göra något så får man ändra dem i slutändan ändå, så varför ska man planera när det ändå inte blir som man har tänkt sig?
Jag hade så mycket att göra denna dag; städa, packa, promenad till solvik, handla och kolla på föreläsningar som jag har missat. Men ack då så ringer jobbet och väcker mig kl 7.00 och vill att jag ska jobba idag, 9-16:30. Det är väl bara att tacka & ta emot egentligen. Härligt egentligen att släppa allting och bara leka av sig lite, men desto stressigare blir det när jag kommer hem.
Under tiden jag väntar på att tiden ska gå och det är dags för att bege sig till jobbet passade jag på att gå in på Smartson.se för att se om det finns några nya test att söka till. Och till min överraskning hittade jag Kesella med nya smaker, Hallon och rabarber, http://smartsontestpilot.se/arla-koket-kesella/bli-testpilot/
Tänk vad mycket man kan hitta på med en burk Kesella, många underbara somriga efterrätter, Det är ju dessutom gott att bara äta rakt ur bunken också! Det skulle vara riktigt skoj att få bli testpilot till denna lilla delikata burk!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: