SKRIVET: 2011-03-21, kl 12:32:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

110321


Solen skiner utanför och vinden tar tag om träden utanför fönstret. Borde egentligen vara ute i det fina vädret, man får ju faktiskt passa på nu när våren äntligen är här, men icke.
Här sitter jag nergrävd i en hög med böcker och tentafrågor, har gett mig fasen på att jag ska lyckas få godkänt på denna organisation&ledarskapstentan på lördag.



Har för tillfället tagit en paus och klickat in mig på Gratisbio.se. Ett simpelt sätt att tjäna poäng på genom några få knapptryckningar på hemsidor och vips så har man tillräckligt med poäng för att få en värdecheck på vad man nu önskas ha, allt från kuponger från varumärkesaffärer, dagligvaruhandel, rikskuponger eller till snabbmatsbutiker.
Jag tycker att det är ett bra sätt att få lite extra rabatt, om man nu kan kalla det för det.

Man får poäng på allt egentligen, så fort man är inne på en sida så får man en liten poäng, stor eller liten. Poäng via bloggning på deras sida eller om du spelar på svenskaspel via deras hemsida så får du också poäng. Lättvinning, eller hur? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: