SKRIVET: 2011-05-05, kl 12:21:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

110505



Herregud! Om bara 1 dygn sitter jag & Dennis tillsammans med syster Tia och hennes familj på flyget påväg mot varmare breddgrader, äntligen ska jag få åka utomlands. jag inviger flygpremiären till Mallorca, Alcúdia. Det ska bli så otroligt spännande och roligt. bara av att se bilder på hotellet gör att fjärilarna i magen gör volter. Ett piratskepp i poolen, kan det bli mycket bättre än så? Vi får bara hålla tummarna på att vädret blir bra också, trots att det inte är sådär super duper varmt där nere så är det ändå gött, med tanke på att det är två barn med på resan!
Åh, vi kommer ha så skoj! :D



Väskan är så gott som packad, att välja kläder var inte alls så svårt som jag hade trott och inte blev det så mycket heller. Mitt värsta dilemma är egentligen vilken kamera ska jag ta med mig? Systemkamera vs digitalkamera med extremt många effekter och program i?
helskotta, jag kan ju inte ta med båda heller. systemkameran ger oerhört bra bilder men att ställa in massa iso, skärpdjup och bländare tar ju sin lilla tid. Då kanske det är bättre att ta med sig digitalkameran då de bara är att klicka på en kategori så fixar kameran resten.
Dagens ilandsproblem!?








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: