SKRIVET: 2011-05-24, kl 09:28:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

110524

Se där ja, ytterligare några veckors mellanrum innan nästa blogg inlägg! Andledningen är nog att jag inte har en aning om vad jag ska skriva här, vi lket har gjort att jag inte längre har brytt mig om detta! Men ändå har det varit så fantastiskt kul att få skriva av sig lite då och då!
Jag får nog börja om från början igen och ta tag i det här. Berätta om mina intressen här i bloggen, ja så får det nog bli. Men jag har ju så mycket intressen, Foto, naturen och inredningen. hm, fast ändå. det kan ju bli en rätt så bra kombination att skriva om allting. Jag återkommer om detta!


Vad har hänt då? Jag är hemkommen från Mallorca sedan 2 veckor tillbaka, och jag längtar oerhört mycket tillbaka. Jag fick mersmak och vill mer än gärna ut igen, att ligga vid standen eller vid poolen och få leka av sig med syskonbarnen var oerhört skoj och underbart. Man levde livet helt enkelt, tänkte inte på vad som skulle göras utan vi tog bara dagarna som de kom! Jag vill ligga o plaska i en pool igen! :D
Utsikten från hotellrummet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: