SKRIVET: 2011-02-15, kl 10:36:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

110215


JAG VET VAD JAG SKA GÖRA UNDER 2011!
Igår fick jag en lysande idé då jag & dennis satt och prata om mina sjuka drömmar som jag har, de är så onaturliga att man nästan kan tro att jag tagit något innan jag somnar, igår tex drömde jag om hur domedagen kommer se ut genom att ett vitt sken i form av ett klot lyser upp på himlen och ett flygplan attackerar oss! i min dröm skapades domedagen av ett barn på förskolan som sköt upp en raket och hade ett samarbete med liknande starwars figurer som skulle döda alla på planeten.
Ni får höra resten av drömmen någon annan dag.. Nog om det..

Eftersom jag drömmer så underliga drömmar så har jag bestämt mig för att skriva en barnbok! vet exakt vad den ska handla om och hur bilderna kommer se ut, den kommer vara en jättefin barnbok som visar kärleken till sin bäste vän!  Eftersom jag alltid har älskat att skriva och älskar att umgås med barn så kan de ju inte bli bättre!

Äntligen har jag kommit fram till vad jag ska göra! :D
Kanske detta kommer bli min nya karriär, att bli en barnboksförfattare, det vore drömmen!


Tia

Du får väl testa den på dina små syskonbarn först och se hur den går hem!


Madeleine

Milla om du vill skriva barnböcker så tycker jag att du ska gå en sommarkurs 7,5 hp på distans http://lnu.se/utbildning/kurser/1LI141#semester_20113 kolla på de här! hittade den på studera.nu jag tror att det skulle vara nått för dig :)


Mli -

Åh det tror jag att du skulle passa ypperligt för :)



PUBLICERAT: 2011-02-18, 11:51:22 | URL: http://itsyouandme.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: