SKRIVET: 2011-03-03, kl 13:41:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

110303

Herregud, det är redan Mars. Det betyder att det inte är alls långt tills sommaren kikar fram. men först ska vi ha vår med härlig sol och tussilago ( de kommer på våren väl?!) 


Det är 2 veckor kvar tills Jag&Dennis står i Annexet och ser på RISE AGAINST!
Det är 64 dagar tills Jag, Dennis & syster Tias familj har landat på MALLORCA/Alcudia!
Det är 104 dagar kvar tills LINKIN PARK intar Globen! 
Det är 107 dagar kvar till METAL TOWN! (om vi kommer dit vill säga) 


Föresten, ni som är ute och reser. är det några vaccinationer som krävs i Spanien, syftar med på hepatitvaccination eller dylikt. Hittade på vacctinationer.nu att "Barn som inte haft eller tidigare blivit vaccinerade mot mässling, påssjuka eller röda hund bör vaccineras mot dessa sjukdomar."
Ska jag också ta dessa sprutor då, jag fick ju ingen för röda hund/mässlingen när jag var liten?! 


Inte ofta Spike får hedersplatsen i bloggen, det är han värd. Gammelgubben!


Madeleine

Milla du behöver inte ta sprutor för att åka till spanien :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: