SKRIVET: 2011-03-07, kl 10:52:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

110307



Dennis har åkt till Trysil för jobb & kommer bli kvar där hela veckan och veckan därpå. Det kommer bli en lång och oerhört långtråkig vecka, framförallt på kvällarna. Jag som avskyr att sova ensam också. Barnen/husdjuren kan man ju inte ligga o krama om nätterna med ;p

Under tiden han är och sliter med bygget i skidbacken passar jag på att drömma om ett snyggare hem!


Mixin.se


Mixin.se


Denna hängstol skulle passa utmärkt i mitt framtida bokrum!



Mixin.se


Den älskade tapeten, Pip studio.
Man kan helt enkelt inte släppa blicken i från den!
www.pipstudio.com


Föresten, jag har namnsdag idag! ;)


Madeleine

Vilka snygga grejer, den hängstolen skulle passa bra på vår balkong :)Du får komma hit till karlstad å shoppa med mig så fördriver du tiden lite :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: